Sovit....

en del nu.... Men har fasen mer ont i huvvet nu haha bra......

Åker till jobbet om typ en timme, ska bli..... KUl! Även om ja känner att de hade vart gött o va ledig! Men men.... Imorn börjar min RIKTIGA semester!!

Känner att de är som en söndag idag.... Mkt tankar som inte ska va där! Men får skylla mig själv! Ibland är de bara att låta saker o ting vara..... Glömma o gå vidare! Kanske inte glömma.... Men iaf gå vidare!
Svårt detta livet......
Men men.... Gå vidare me ett leende på läpparna ska ja iaf försöka me!
Hmmmmm hur ska de gå? Vill ju bara gråta just nu haha
Jaja.... de är väl "söndags" känslan som har övertag just nu... Blir nog bättre när ja får mig mina skratt på jobbet snart.....

Kanske ska börja göra mig iordning.... Har på känn att ja blir lite piggare då...

Frierier på tvn... Tack för den... haha

Neee..... Nu ska ja sluta va så neg ;)

Kram......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0