hahahahaha

ja ni.... fredag kvällen slutade i ren tessan o carro anda........

Kan ta hela dagen i kort ;)

Jobbade.... Vanlig dag som blev näst intill fullbokad under dagen.
Tog mig en promme på lunchen som va underbart skön.... fint väder, VÅR i luften!!

Bestämdes till slut att vi skulle se matchen hos fia o björn och va barnvakter. ♥
Där käka vi pizza och drack lite röavin (men vi va ansvarsfulla babysitters ;) )
Björn o dom gick ju vidare till semi igår.... Jag o carro hade tänkt att gå ut så fort dom kom hem..... Men eftersom dom vann så blev de lite middag på stan för dom.... och vi ställde upp några timmar till som babysiters.... Jag hade för FÖRSTA gången i mitt liv tror ja haha hellre stannat hemma... elle aaa.... gått hem o lagt mig.... klockan va typ kvart över tolv när vi lämna dom.
MEN.... Sen har ja en kombo som hade ladat hela veckan för denna kväll haha
Så då får man "ställa upp" och gå me ut ;)

Klockan va kvart i ett när vi gick in på stället..... Gick direkt till baren där de blev öl o shots för min del.... Dansgolvet..... Sen blev ja sögen på bubbel..... Carro kunde också tänka sig ett glas.... MEN... dom sålde bara på flaska.....

Såå.... Jag frågar va klockan är.... kvart över ett....
Ok..... Vi kommer inte hinna dricka en flaska på 45 min.....

Står 2 flickor brevid.....
Jag får en smart idé och bjuder dom me hahaha
Vad gör man inte?? haha

Kom fram en kille precis när vi ställde oss i den baren btw.....
Peka mot soffor som stod lite längre bort.....
Dom killarna där borta tyckter du ska komma till dom.....
haha OK??? WHY???
Du va söt tyckte dom.....
-du kan hälsa att dom får komma fram själva nästa gång, men tack ändå.

hahaha ärligt..... va tror dom??? dom såg inte ut att va så unga heller.... Tycker de är så skrattretande sånt där.... och MYCKET AVTÄNDANDE!!!!!

Idag tror ja inte vi gör så mycket......
Ska jobba ikväll/natt.... Carro börjar vid 18, hon serverar också innan hon jobbar i baren. Och jag börjar 22 som vanligt :)

Men vi kanske hörs sen ;)

♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0