Stressad haha

till 1000!! Carro åkte nyss till jobb nummer ett för kvällen. Hon ska servera på nån fancy middag innan hon jionar mig på jobbet. Och hon va både stressad och nervig. Så de smitta av sig lite haha Jag får säga till mig själv även nu när hon gått att andas.... andas....... ;)
Men ja börjar även fasa för va kvällen ska utge haha kommer bli KAOS!! En kille som har ansvaret nu när tom är borta skrev till carro..... Vila under dagen....kommer bli GALEN kväll..... Kan hända vad som helst när som helst känner ja på mig.... Men de fixar väl ja??? hahaha mmmmm fåla hoppas de ;) De är bara att köra på har ja fått lära mig!

Ska snart gå ut o gå.... alldeles SJÄLV haha de brukar ju gå som de går..... Men ja har fasen alltid kommit hem på nått sätt haha Ska gå runt munksjön tänkte ja... ska bli intressant!

Har hunnit me en tvättning och fika på staden idag... Ja  fia carro o appi på Whaynes (elle hur fasen de stavas haha) Appi är sååå rolig nu för tiden, hon babblar o babblar... me allt o alla haha elle aa.... de låter typ..... lbalbalballdakfjfljkölaöksknakdihasd med lite små glädje tjut emellan haha vinkar till alla små bäbisar också haha ja o carro håller på att lära henne slängpussar.... de går sådär haha snart så..... Snart blir hon ett år :) Jag blev utsedd till vice gudmor till henne idag haha ♥

Nu börjar andra slutspelsmatchen.... vi MÅSTE ta den idag....... annars blir de tufft tror ja...... fasen... glömde fråga björn va han tror om våra chanser haha ska bli intressant att höra!

Nee.... nu ska ja sätta på mig ut o gå kläder.....
wish me luck hahaha

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0