Bokat

och KLARTT är hotellt i rom nu!! Va hos Fia o Björn igår och fixade de! Så nu ser ja fram emot drinken på taket.... me utsikt över St.Peters kyrkan.... (de är va den heter va??haha) Guuu va kul vi ska ha!!! Vi delar en del skratt när vi umgås.... så detta kan inte bli mer än BRA!!!! :) O lilla Appi....... Söt som socker ♥

Idag har jag och Sandra bestämt oss att komma i FORM...... Vi ska SHAKEA!!!!!!! Är super peppad!!! Jag vet att detta bara är kortsiktigt! Men hon har kört detta förut och gick ner 10 kilo på 2-3 veckor och gick bara upp 3 när hon börja äta som vanligt.
Och de är MINST 10 jag vill ner..... Så nu JÄVLAR!!!!!!

Dagen har flytit på... Men kännts VÄLDIGT lång av någon anledning???

Tog mig en promme efter jobbet.... Skönt väder kan man minst säga!!! Sola i ögonen som värmde ♥

Fick ett oväntat samtal av min lilla bror som är hemma i sweden!!!! ♥
Jag va helt säker på att han skulle komma på tisdag..... haha skräll att ja har NOLL koll........ Så ja åker till värmland nästa torsdag, har tagit ledig även fredagen.... så ja stannar några dagar :) Skönt att slippa stressa! Ska bli skönt me HEL ledig helg också!!!!

Nu kollar vi på sandhamn..... ska ta sängen efter detta! Har BADAT i brun utan sol haha så äckligt blek! Känner mig så...... Icke vacker då!!! 

En sak till...... I♥LIFE
Hoppas ni andra också gör de...... Och ta vara på varje dag!!!! och skit i små tjafs!!!

puss ;)

Kommentarer
Postat av: karlsson

så ska d låta,va gött o höra =) I love my life 2 sååååå mycket!gud va jag längtar tills du kommer hem,d finns en liten krabat till som gör d...hon vill gärna höra lite vacker sång hihi.puss på rej gumma mi

2010-05-06 @ 18:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0