Jobba

kan man säga att ja har gjort haha Jobbigt när man kommit hem..... vid 4 på morronen och först o främst inte kan somna.... Sen när an väl somnar.... "är man kvar på jobbet" jag stod och diska i drömmen tror ja..... Sov typ en timme... Sen vakna ja.... Men nu har ja sovit i kanske 4 sammanlagt!

Jag fick hoppa in 2 timmar tidigare, de gör mig absolut ingenting eftersom ja ändå bara skulle sitta på röven här hemma! De är ganska skönt också att börja tidigare och inte bara slängas in i "skiten".

Jag hade hand om helrör/champangeborden, va skit kul igår! Jätte trevliga gäster hahaha Man blir poppis när man har hand om dessa saker vill ja lova! Hade dock en tråkig incident för en av killarna, nån "brudJÄVEL" ramla över honom och krossa ett glas i hans knä.... Så han va helt klassBLÖT...... Och hade massa krossglas på sig :/ Men ja va snabbt där och torka (dock fick han torka sina nedre regioner själv haha) så fixade vi de! Men som sagt.... alla va riktigt trevliga!

Nu sitter jag me en liten soppa brevid mig.... Ska äta upp resten av min sushi från igår sen.... De blir min SISTA tuggmåltid på 2-3 veckor sen :) PEPPAD till tusen är ja!!! Tror att ja KANSKE har gått ner lite redan... För mina job byxor fick ja ha skärp till igår.... Men de kan va att dom bara har töjt sig också!

Ska snart gå ut o gå tänkte ja :) Lämna in våra filmer..... Sen blir de INTE många knop!
Min vän ligger och sover hehe Inte SÅ pigg hehe

Ha en mysig dag!!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0