Och nu är de Freda!!!

Har ganska nyss kommit hem från en promme. Går riktigt fint detta!! Och Min diet tar verkligen inte kål på mig än så länge heller! Nu äter ja visserligen en liten portion riktig mat mitt på dagen.... Men annars är de bara en soppa på morronen o en på kvällen. Tur man får dricka te och kaffe haha

Hockey på tv.... dock inte sverige..... eller finland ;) haha Tror dock inte ja känner nån i nått av lagen men.....
Hockey hockey!!!!

Igår: Drack inte alls mkt här hemma. Sen väl ute..... lite öl, skumpa och en drink slank ner dock..... Mer än va jag hade tänkt hehe MEN!!!! Jag blev knappt lullig, så de va skönt!! Mulle däremot haha stackarn haha så vän som ja är.... Så gick ja hem med snuttan! Så vi va hemma lite efter ett :) Va både jobbiga människor och trevliga igår! En del är bara FÖR på...... USCH Gillar INTE när dom ska hålla på att tafsa..... TACKY!!!!!!

Jobbet har gått galant! Hade 2 make-kurser de sista och en tjej som jobbar lite extra me make hos oss hade 2 andra samtidigt. Dom vart super nöjda! Va hur kul som helst! Jobbade dock över nästan en timme men..... Så är de ibland :)

På min promme förut.... va tvungen att ringa carro och få stöd..... När ja gick fårbi nån jävla gås fan elle va de va... En STOR ank helvete va de iaf! Jag fick MKT svårt att andas..... Tårarna va i ögonen och mitt hjärta gick i 1000!!! Gick förbi en svan fanskap också........ Massa änder... men dom funkar ändå.... om dom inte är närgångna!!!! Är bra träning för min fågel FOBI den där rundan.... Men fasen va jobbigt de är :(

Nu ska ja snart..... hmmmmm inte göra mycket! Kolla klart usa-tysk och kanske lägga mig sen!

Ha en myyys kväll

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0