ÄLSKAR



Denna låt! Grym är han!!!!
Och den blir bara bättre o bättre ju mer jag lyssnar på den haha Såååå jaaa.... har lyssnat några gånger ;)

Har fått i mig lite av den underbart goa kladdkakan, mår lite bättre ;)
När inte J är här och kan stilla mitt kärleksbehov så är choklad en liten hjälp haha
Ska försöka att inte bli fet som en gris innan ja flyttar!

Har tvättat klart..... flyttar över saker lite pö om pö ut i köket... måste bara planera lite mer innan ja gör klart... Och där ljög ja haha Jag orkar inte för tillfället, har ställt klockan på halv sju och funderar på att göra de imorn bitti :)
Men måste nog flytta mina firrar idag!

Ska göra lite mer matlådor också... har gjort 2... men har tre kvar! Köttfärs är framtagen och tror de ska bli paj :) hmmm neee de kan de inte kom ja på haha Har typ bara köttfärshemma... blir nog lite torrt!!
Får bli pasta till :)

Blir snart sängen... innan 20:00 iaf som de känns nu!

Nu ska ja nog gå och laga maten och dagdrömma om min man som jag är så ♥ i!!!!!!
(ni får verkligen ursäkta mitt tjat om hur kär ja är haha men...... ja är ju så jävla kär!!!! ;) )

Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0