Bara

en jobb kväll/natt kvar.... Innan ja träffar min älskling!!!

Sitter och har moffat i mig gårdagens rester.... Dock inte allt haha hade som mål att äte upp de... Men de går banne mig inte haha

Kollar Idol, rösten gick till lille Olle igen ;)

har fixat mina naglar och skaffat minx


Blir finnt till min guldklänning imorn tror ja :)

Ska platta håret innan jobbet nu.... Är så himla trött haha
Ska möta upp Carro i baren vid halv två o köra en "after work" haha

Men nu.... känner ja att ja är så trött att ja knappt ser skärmen....

Nu kom min o min ängels låt på Idol..... Jay sjunger den........ På onsdag är de 10 år.... TIO hela långa år... helt sjukt!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0