Dåligt humör

haha
Är galet irriterad!!!!
Varför??
Ingen aning!!!!!!
Kan bero på att ja blev på lite dåligt humör när ja o Carro va o käka på Jensens Beafhouse förut... Fick vänta aslänge och en del av maten va kall!
Men... Tror att de mestadels beror på att de ser ut som FAN här hemma! Och jag kommer få sova i soffan...
Grabsen kom inte när ja va hemma, så ja tror att dom tror att ja bor hos Carro fortfarande.
Men fixar de imorn :)

Men jag har en tendens till att bli på dåligt humör om de är stökigt omkring mig!?

Sen.... Är de snart dags för en sak som kommer en gång i månaden.... De hjälper till en delkan ja tänka mig hehe Är även välgt trött och har tossigt hår!!!

Imorse hade jag min första dag som lärare. Gick bra och kunde svara på alla frågor som jag har kunskap om iaf :)
Skönt att ha första dagen gjord!

Sen har de vart fullt upp precis hela dagen på salongen!

Sååå..... nu blir de att stänga av hjärnan! För den... behöver vila och stressa ner!

Imorn är de 1 Dec.....
10 år..... Har då gått sen min ängel flög upp till himlen.
Känns konstigt som alltid.... Men på ett "lättare" sätt! Men är som sagt alltid en dag som kommer va..... Konstig...

På kvällen imorn har Martina på jobbet bjudit hem oss på glöggkväll. ska bli trevligt :)

Nee... nu har ja inte lust att skriva mer haha
Sorry för mitt dåliga humör ;)

MEN......

PUSS på er

Btw... bild nr 2 ja la upp från helgen visade visst bara halva mig hehe Men ni fick se min bejbi bra iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0