Effie and Fatima

aka Tessan and Carro,har myst här "hemma". Har lekt att de va som på gamla "goa" tiden haha då vi bodde tillsammans :)
Har även ätit de som våran diet bestod av....
Ost och buffalo wings (för er som tror de är buffel, nej de är kyckling) och röd vin. Med fint sällskap av vattenpipan haha

Sen kom hennes man och dom gick på bio.
Jag känner mig halv krasslig.... SÅ ja tacka nej till en utgång som en annan vän ville ha med mig på.

Har inhandlat ett par skor inför helgen som ja är sjukt nöjd med

 

Den och min guldklännig får de bli! Kommer ja säker inte i den... har inte provat den sen båten haha Men..... hoppas den passar....

Blir lite rädd för mig själv nu för tiden.. undrar exakt HUR SLUT en hjärna kan bli innan den slutar att fungera??
Igår innan ja somna... låg ja SERIÖST och funderarade på..... vad jag gjorde för 47 ÅR sedan!!!!!!!
Tog såppas lång tid... att ja hann räkna massa år bakåt.. kom till -60 talet.... insåg.....
Mina föräldrar är FÖDDA på -60 talet... Tessan.... du va inte påtänkt då!

Nu ska ja istället gå å lyssna på KARLAVAGNEN och slumra in innan en dag med dubbelpass på schemat!

Sleep tight my love ones!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Tina

haahahahahaha! du är för söt virrpanna! :)

2010-11-30 @ 10:19:25
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Tessan

haha jadu... vet inte om de är värt ordet söt, snarare tragisk ;)

2010-11-30 @ 21:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0