Förlust

för Sweden....
Men en ass för B iaf :) Lite tröst!

Har hunnit att äta.... Både baguette


Gjorde en röra me tonfisk, paprika och massa fetaost. Samt majonäs, tomatpure och turk.youghurt o lite kryddor. Ok.... där ljög ja..... Öppna de största hålet till örtsaltet..... Glömde bort de på 2 sek (utan at överdriva) och salta på som vanligt..... mmmm de blev lite salt!
Men tog bort de värsta :)
Gott som tusan va de!
Är såååå sugen på mer, har en bagutte till som väntar....... Men har fått för mig att jag har svårt att somna när ja äter sent.
Bubbar och chok.SÅS är i magen me... Lika gott idag

Kollar på Mammorna och känner igen en o annan här ifrån Jönnet. En av dom besökte mig igår senast :)

Ska nog lägga mig efter de... annars kommer ja äta!!!

Hörs imorn mina vänner


Kommentarer
Postat av: Tina

uuuuuhh va gött dä lät! va du blögger då tösabeta, hinner ju inte med dig, haha! :)

puss!

2010-11-15 @ 11:25:31
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Tessan

haha jaduuu.... Har bleve en del på slutet :) kör på utta bara fan haha ;)

sen blir de ju en del mkt "intressanta" inlägg haha

pöss

2010-11-15 @ 18:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0