Har fått en ny dille......

 

Började med kiwi och varma jordgubbar med chokladSÅS......
Sen.... Kunde ja inte hålla mig... Så ja värmde di sista bubbarna och hällde över choklad som smälte. Guuuuuu va gott de va!!!! Att ja inte kommit på att göra detta mer!

Har rensat en hel del i garderoben (en iaf) och gjort om lite. Har fixat mer häng än liggande i den. Har ju en hel byrå som jag kan lägga kläder i.
+ att jag gillar at ha tröjor, toppar hängade eftersom jag ser dom då. Glömmer lätt bort vad jag har när dom ligger i en låda. Blir lätt att jag bara andvänder dom som ligger överst.
Men inte längre :)

Björns mål gjorde att de blev vinst för Sverige!!!!! Imorn är de Finland om jag inte minns fel!

Funderar på att sova lite.... Men de är så tråkigt!

Och jag orkar inte göra klart med kläderna... Tycker mer om att ta de pö om pö idag!

Kanske gå å köpa mer frukt....... Sätta på lite mer kaffe......
??????

Vi fåla se :)

Hade tänkt att gå tidigare till jobbet idag eftersom Make-up Store kommer till jobbet och har modevisning... Så fick man fixa sig om man ville innan jobbet.... Men får se.....

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0