Har

i stort sett blåst bort idag! Är helt SJUKT så de blåser!
Som ja sa till mamma förut... Jag råder ingen över 60 att gå utanför dörren! Och ingen under 15 heller för den delen haha

Jobbet har rullat på som vanligt, med lite olika behandlingar.
Efter jobbet gick ja till Carro som va gullig o vaxa mig!

Har dock brutit mot en av 24 timmars reglerna hehe Alltså mot saker man inte får göra på 24 timmar efter at man vaxat sig.
Jag tog mig nyss en låååååång skön o varm dusch!

Ska låte masken i fejjan verka en stund till, är i stort behov av extra fukt! Sen ska ja ta en gamal tidning och lägga mig o läsa tror ja......

Har inte mkt nyttigt att dela med mig av idag haha

såå.....


på er ♥

Kommentarer
Postat av: Tina

hahahahaha! jag ser framför mig hur det blåser runt massa pensionärer, käppar och rullatorer i jönköping, hahahhaha! ursäkta min törra humor ;)

2010-11-25 @ 21:36:13
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Tessan

haha jadu Taina..... inte långt ifrån att de hör till verkligheten ;)

2010-11-25 @ 23:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0