Härrå

nu drar ja alldeles strax ------>Karlssons Salonger
Och jobbar lite grann.
Hade ju planerat att åka dit o bli fixad.... Men fixa mig själv istället haha Orka inte åka iväg......

 


Kör på GULD och shimmer idag :) Det är ju lördag ändå!
Hade först en sne och låg hästsvans.... Men gjorde efter många om o männ en knut av de!
Kör på hel SVART :)

Tror de blir en kanon kväll me massa folk! Hoppas de går bättre för garderoben idag..... Så ja slipper få massa skrik på mig för nått jobb som inte jag har att göra me!

Min J hånskratta åt mig förut.... För ja inte fick smaka hans GOA pizza.... Vi gjorde ju en super gooo pizza för några veckor sen, o nu hade han gjort en likadan. Fast me mindre ost hehe
Men.... De va han värd ;)


Nu..... DRAR JAG

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0