Idol

halv tittar ja på....
Men min vinnare är redan utsedd



Här har vi INTE nått som GUD glömde! GRYM
Hade oss från första stund å så förblir de!

Men ska nog kolla klart iaf, är nu sådär trött så ja inte vet om ja är trött längre!?

Har vaxat min axill och fixat lite mini manikyr.

Även fått de bekräftat än en gång vart min virrighet kommer ifrån haha
My lovely mom.....
Skulle gå igenom vilken parfym ja vill ha nu när dom åker.... Inte helt lätt haha
Jaja.... inte lätt att bli gamal ;)
Elle... va ska ja skylla på då? Har ju iof fått ett utlåtande från mitt gamla jobb: Altzaimers (vette fasen hur de stavas) light!
Sen finns de en o anna som kallar mig för virrpanna.... Har tänkt på de nu på sistone.... Fasen va många smeknamn jag har fått under mina levnads år!

Dom jag kommer på nu direkt.....

Tessan (va nog mitt första)
Tess
Tessi
Blondie
Guldlock
Snäckan
Whiskey
Fia med knuff
Trollet
Svampen
Prinsessan
Sötnosen
Molla
Värmland
Karlstad
Effie
Terror
The lady with the golden hair

Nu orkar ja inte gå igenom mer i skallen, för nu börjar virrpannan bli trött ;)

Vet ni... Idag gjorde jag en smart sak!
jag brukar ofta köpa de billagste i mataffären, för ja tycker de flesta sakerna smakar samma.
Men köpte idag tranbärsjuice.....
Tog tag i den billigaste, MEN läste sen innehållet. Den billagaste hade en hel roman till ingredienser... Medans den dyrare bara hade 3.
Såååå ja ska banne mig vända på paketena också nästa gång!
Den dyra fick följa me mig hem :)
Bra va?? ;)

Nu börjar Idol o de spännande igen!

Sen blir de natten och boken ja valde.
Dom 5 jag mötte först i himlen.
Nått i den stilen iaf :)

Hoppas eran MYSfreda har vart mysigare än min haha

Men ja tar igen de i häljja ;)

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Tina

kärt barn har många namn <3

det vet du väl :)

2010-11-06 @ 11:32:18
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Tessan

haha jaa... man får ju hoppas att de är så ;)

2010-11-08 @ 19:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0