Känner att

jag är sjukt trött på fulla människor!
Ska bli grymt skönt att vara ifrån dom en liten stund.....
Blir såååå trött på folk som blir arga för att dom får betala!!(?) Men när man frågar varför dom inte skulle behöva göra de, så har dom ändå inget svar!

Fan, när ja va ute VARJE vecka, så länge jag inte stod på listan och hade fritt inträde..... Inte fan stod jag och tjafsa om att jag inte ville betala. Har aldrig funnits i mitt huvve ens!

Jag känner lite såhär då..... Gå inte ut då för i helvete om det är så jävla dyrt! Sitt hemma i soffan med lådvinet o va bitter!

Men visst..... jag kan också tycka att de är dyrt att gå ut! MEN det är ingen som tvingar in mig, utan jag går in helt själv!
Har jag inte råd att gå ut så gör jag inte de! Elle jooo de gör jag iof men... haha jag klagar inte iaf!

Ojojoj.... Tänk om dessa människor skulle bo i tex gbg..... Där kan de kosta 200:- i inträde + garderob!

Neee.... SÅÅ nu är de färdigt med att vara arg haha
Blir sällan arg....... Men när jag blir de.... då blir jag de haha

Ska snart ner i tvättstugan.. Hade bokat 17-22 först men bytte nu 12-17. Skönt att ha de gjort så ja kan lägga mig tidigt.
Har sovit ca fyra timmar.... Och de är inte tillräckligt! Men går hellre och lägger mig tidigare :)

Och vet ni....
När jag kom hem inatt... Prata jag med min älskling.... Jag va så trött och slut i hela mig.... Jag saknade/saknar honom så de gjorde ont i hjärtat.... Saknade/saknar varena centimeter av honom!
Kände..... va fan gör jag här??? Min älskling är ju inte här........

Men..... den tiden kommer :)

Nej, nu blev ja känslosam igen haha

Bäst jag slutar skriva nu ;)

Puss en liten stund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0