Kollar

just nu på hockey och fick bevittna Björns MÅÅÅÅÅÅÅL!!!! Fan va roligt för honom! Stolt blir en haha


Nu borde dom prata med honom tycker ja....... (paus)
Hepp..... ingen alls?? jaja...

I torsdas skulle ja o C fika, men de blev käk o lite vin istället :)
Sen upp TIDIGT igår..... In i en bil till Sthlm och MIST. Va jätte kul att få lite inspiration mm. Sen att jag satt i en bil mer elle mindre hela dagen... ;) Blev avsläppt direkt vid jobbet vid 22. Va en lugn kväll igår, men "mina" stammisar underhöll mig ändå haha
Jaaa ni..... haha

Idag ska ja försöka städa o RENSA bland mina kläder.... Brukar alltid hitta ett o annat min glömt :) Sen ska ja inte göra så mkt mer...
Vila Vila Vila Vila!!!
Funderar på vad ja ska stoppa i magen... inte sögen på nått.... Så de blir lite tufft me den frågan hehe

Hmmm ska nog göra ett fotbad också!

Men nu....... blire Kaffä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0