mhmmmm!!!!



Vill bara berätta att jag sitter o mumsar på detta... O guuuuu va gott de blev denna gången!
Vet ej om de är.....
Stod o skulle göra en "mice an place" (hur de nu stavas haha) alltså, ta fram allt som ska va i....
Inser då IGEN att ja inte har mjölk.... Jag spyr ju av de (ogillar de skarpt) så ja har ju aldrig de hemma. Blev lite lessen... Men kände att.... Neee om jag går och händlar de... Så kommer ja bara komma hem med 2 kassar med saker som är gott men som ja inte behöver!
Sååå.... Jag bytte ut mot vatten :)
Sen..... precis när ja skulle lägga in de i ugnen.... Fasen... brukar ja inte ha de på en plåt??? Jaja.... orka byta.... nepp! Så ja körde in de på gallret....

Och som sagt! This was the SHIT!!! haha njuter åt er mä ;)

Ville bara berätta de ;)
Ska kolla slutet på bonde nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0