Morn Morn

Sitter med snickare i hallen, ska sänka mitt tak för de va nått me elen..... Synd, för ja gilla att de va högt i tak... Men men.... Kommer bli fint sen :)

Dom va ju här igår morse me tapetprover och kika lite. Trevliga killar :)
Kommer bli skit bra detta tror ja... Ska "bara" bestämma mig vilka tapeter...
de där me beslutsÅNGEST är ju lite min grej ibland haha

Har kommit fram till att ja ska bo hos Carro när dom är här o fixar nästa vecka. Men dom trodde ja va "borta" redan nu.... Men de går så bra ändå!

Igår va ja kvar och gjorde+fick behandlingar efter jobbet, så de blev lite senare hem än vanligt!
När ja kom hem va de telefonen som gällde för fulla muggar haha Prata i över 3 timmar i sträck haha Men ja gillar att prata me mina ♥
Sen va ja så trött så de blev ingen up-date för er som sakna den igår ;)

Idag är de fullt upp igen, ska dock försöka hinna me en kaffe me min smöla C på lunchen ♥

Nu ska ja ringa till min mobilskit.... För på min räkning står de att ja ska betala 6,70....??? haha om de ändå vore så haha
Ska höra va dom menar....

Ikväll blir de jobb me Caj killarna igen! Va ju sjuk förra gången. Ska bli spännande att se vilka Dj:s som kör idag!
Men hörs säkert en sväng emellan :)

Ha en fin dag

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0