Näst sista

dagen på salongen denna vecka! Kom jag på för en stund sen :) För på fredag blir de en tripp till Sthlm och MIST. Vårat största make-up märke. Ska på info om våren -11 och lite inspriation. Ska bli såååå kul! Hade egentligen lite planer på att stanna över natten och göra Sthlm osäkert.... Men nu blir de hem och jobba istället!

Men nu är de 2 dagar tills dess!

Har vart uppe en timme senare än tuppen, va dock vaken INNAN tuppen.... Men lyckades somna om en stund.
Gick o la mig vid 22 igår, somna ganska snart. Är verkligen huuuuur skönt som helst! Håller tummarna för att detta håller i sig :)

Sitter me kopp nummer 2 me kaffe. Maten är lagad och tvätten hänger på tork. Ska snart göra frulle, men har ej bestämt va ja är sögen på.... Gröt elle den vanliga omeletten??? mmmm de återstå att se!

har snöat ännu mer inatt.... Nu är de vitt där ute. Vanligtvis brukar de göra mig lite..... halv bitter haha Men inte iår! Gör mig ingenting! Måste bara hitta bra skor......

Neee..... nu ska ja börja göra mig redo för dagen. Har gått runt i mina pyjamasbyxor me igelkottar på och mina lejontoffler hehe
Men får ta o göra ett byte nu känner ja ;)

Köss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0