Promenad

med massa ventilationer haha ♥
Förut när vi bodde me varann så blev de ju lite i taget... Elle alldeles för mkt ibland. De är ganska lätt att de blir mer åt de "ältande" hållet.
På både gott o ont :)
Men ja o min baby för alltid varann att må bra i slut ändan, vad vi än pratar om! Älskar henne till döds!



Min träningsvärk, som idag har fått mig att gå som en kärring som skete på sig.... Börjar gå åt rätt håll TROR jag.... Om man bortser från när ja går ner i en trappa hahaha
Kunde knappt gå ner från en trottoarkant...
Carro:
-aaa akta.... det är högt de där hahaha
(jag hade lite små problem att gå ner på vägen, ca 10 cm ner hahaha)

Väntar nu på..... att bli trött!!!!!!!
Så ja kan lägga mig :)

För snart sitter ja ju som sagt i en bil till ullared hehe

Hmmmm ska nog se mig lite omkring i denna internet värld... Och se om de finns lite fint nätshopping.....

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Tina

du kan ju inte nätshoppa, dagen innan du ska tll ullared! haha, sötnöt!

2010-11-16 @ 17:39:52
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Ida

hur mår du iadg? :)

2010-11-16 @ 17:58:59
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Tessan

Tina: Haha jooo jag kom på de alldeles sj till slut haha MEN....mest för att ja nästan inte hitta ett plagg under 1000 spänn som ens va ok i mina ögon ;)



Ida: Tack jag mår jätte fint :) Hoppas du gör dessamma!

2010-11-16 @ 21:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0