Ullared

haha jaaa...... Lite folk va de ju ;)
Messa min darling för att berätta att han skulle blivit GALEN där!
Men jag körde den lugna stilen, ingen idé att bli irriterad kände jag.
MEN om man är lite lätt små irriterad.... Inte rätt ställe att åka till haha
Människor och framför allt vagnar ÖVERALLT!!!

Men de va kul haha
Fick me mig nästan en hel vagn!
Bla



Detta är något jag LETAT efter i många år!!!! En handuk som redan är en "turban". Har ägt 1 en gång i tiden, men va tvungen att slänga den (med gråten i halsen) eftersom den var mer än väl andvänd haha
Är så praktist! Liten o smidig och tar inte massa plats i huvve som en stor handuk gör :) Så 2 sånna fick de bli!



Lite ♥ är aldrig fel i vardagen :)



Brickor och skydd till mina plattor

Sen va de ju självklart en hel del mer saker haha
Bla lite olika skal till min bäbis (Iphonen)
Massa pads och andra saker till min "skönhetsvård" ;) Dock inga produkter mer än brun-utan sol servetter. Eftersom min kropp behöver lite andra krämer än dom som finns i "varuhus" (förutom den Blåa Nivean)så är de bara bortkastade pengar. (Tessan håller på att lära sig de där med ekonomi hehe)

Mitt största "fynd" va ändå


Hahahahaha Så jäkla klockren!!! (min ♥ spelar ju Am.Fotboll)
Min lilla Apa får han va numera ;)

Handla lite tavlor så ja kan måla igen. Btw.. har bestämt att ni INTE kommer få se den ja målade haha För jävlig är den! Men vem vet... kanske nästa ;)

Imorn blir de upp tidigt igen!!
För då.... Kommer dom med tapetkatalog och ja ska få välja :)
Ska ju få min lgh fixad från "topp till tå", ska bli jätte kul!!

Sen efter de är de fullbokat på salongen :)
Så nu ska ja ladda batteriet i hjärnan!

Men innan de....



Ska ja kryssa min önskelista för julen i denna som ja fick me posten idag :)
Hade ett "mindre" Åhléns beroende för nått år sen... Va TVUNGEN att ta minst en sväng där inne om dagen! Utan att överdriva tyvärr haha

LOVE from ME ♥


Kommentarer
Postat av: team

ååh en turban ! kommer du ihåg va ja leta efter en sån när ja hade sett din efter våra idolkvällar ? ja måste alltå åka te ullared ;) puss

2010-11-17 @ 08:20:13
Postat av: Tessan

TEEAAAAM!!!! hahaha jaaa den har inte vart lätt att hitta, men skam den som ger sig ;) Våra idolkvällar va btw en klass i sig <3

Hoppas du mår fint min vän PUSS

2010-11-18 @ 07:59:11
Postat av: lovisa

GodmorgoN:D

2010-11-18 @ 08:57:56
URL: http://lavitadilvoisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0