Godis

för fullt! Mår lite halv illa haha
Men.... de va ganska gott en stund iaf!
Har nyss sett The Hills och The city som ja missa förra veckan. Missa dock slutet på Hills när ja prata i telen.

Imorse (elva) ringde Johan...... Jag lyssnade på Karlavagnen innan ja somna inatt i mina hörlurar... Men de tänkte ja inte på när han ringde.....

Jag svara..... Ingen där.... lägger på....
Han ringer igen.... Jag tänker att han ännu en gång ringer från sin ficka på jobbet..... Blir lite irriterad eftersom han inte säger nått denna gången helller haha Lägger på.... I samma stund som ja gör de...
Får ja PANIK!!! Va fan är klockan??? ELVA??? Varför har ingen ringt och väckt mig?? har ja missade samtal???
FAAAAAAAAAAN!
Sen..... luuuugn Tessan.... Vad är de för dag? Lördag..... Du är ledig! Iaf från salongen!

Låg o tog de lite lugnt efter att ha pratat me J en stund ♥
Underbart att få höra....
-Hej sötnos!!
När man ringer till nån ♥
Lycklig är ja haha *sitter me ett stort leende i min soffa som aldrig tar slut haha*

Sen bar de iväg till lokalen där ja målade för fullt, tills min chef tyckte att de ja skulle göra... När ja fråga va ja skille göra....
Var att gå hem o lägga mig och vila inför nattens jobb!
J tyckte de va en snäll chef och ja kan inget annat än att hålla med!

Nu ska ja hoppa in i duschen och göra mig klar för jobb! Börjar 21 idag....
Hoppas på lika trevligt folk som de va igår, men mer folk :)

Hörs!

Puss

Kommentarer
Postat av: karlsson

åhh gumman va d är kul d o höra att du är lycklig!!!pöss

2010-10-18 @ 11:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0