Halva

koppen kaffe i kroppen och jag känner att hjärnan börjar vakna till!

Blev lite stressigt igår... Eftersom killen som är fotografen i företaget och hans tjej va lite sena. Men vi tog lite bilder tillsammans och sen fick ja ta mina singel bilder först.
Behövde ta typ 2 st haha Sen va dom nöjda!

Vet dock inte om de va fär att ja hade bråttom elle om dom blev ok haha
Ska få se dom imorn iaf, antingen i tidningen elle i lokalen sa dom haha

Jobb nr 3 i ordningen igår va tyvärr väldigt dött. Men fick höra att de är massa elle en stor tenta på måndag.... Men Dj:n va bra iaf :) Oskar nånting......
Nästa Caj kommer tydlingen nån artist från Tyskland. Ska bli spännande!
Eftersom de va så lite folk o i omlopp så fick ja gå runt 10 över 1. Så ja va hemma runt halv 2 itsället för att sluta då :)

Nu väntar en dag i salongen och senare en natt på klubben!

Btw..... Fick en rolig komplimang igår haha Jag tyckte de va ganska kul iaf när han sa:
-Du är faktist ganska söt!
-Haha faktist??
-Haha jaaa faktist

Tyckte de va kul haha

Neeee nu ska ja gå till köke o göra min dagliga omelett!

Have a Gr8 day :)

Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0