Happ

då va man sj igen här hemma....
J åkte redan i förmiddas.... Blev tomt direkt!
Är ju en vane människa utan dess like haha
Alltså.... ja har mkt lätt att vänja mig vid saker och ting....
Är ju van att vara ensam här hemma... Men när tex J är här... Blir ja snabbt van att ha nån som skramlar vid kaffebryggaren... Elle borstar tänderna... elle...
aaa ni hajjar??

Vi har haft de mys ♥

Kollat på massa läskiga filmer... Shoppat lite.... druckit massa kaffe haha Ätit gott.... och bara myst heöt enkelt....

Vill kunna ha de såhär minst varje helg....
men allt har sin tid!

Hade ett samtal me ♥ Carro förut....
Så skönt att prata me henne! Bara få ur sig saker man bär på som man bara behöver få höra....
Det är ok att känna så... men tänk såhär mm
Oftast vet ja redan allt ja får höra, ibland svarar ja själv på mina frågor... Men alltod skönt att få¨höra från en vän!

Inväntar The Hills o The City.

Sen ska ja lägga mig i min tomma säng..........
Läsa och släcka mina blå och....... inte tänka för mkt haha
Utan leva här o nu!!
Det gör ja iof.... Men man kan inte påminna mig för många gånger om att de är de ja ska göra!
JÄVLA känslomänniska hahaha

Regnet har legat över staden hela dagen.......
Men paraply passa in inte på mitt humör idag, så de va skönt att känna dropparna mot mitt ansikte.....

Fick även mig bäbis fixat igår av en rolig kille på 3! Va tydligen inte trasig utan behövde bara trycka på 2 knapar samtidigt?! haha
Skt samma... nu funkar den ♥

/tessan

Kommentarer
Postat av: Tina

underbart att du har haft en mysig helg!

2010-10-25 @ 21:18:23
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0