Natten

blir de nu.....
Efter att ha fällt en liten tår för Hans-Göran! Såååå underbart "morfig" han är!!!!

Har även fått ner lite vettigt och känner att de rullar på! Har några timmar kvar dock men.... Ska ju inte va klart än hehe

Har även fått ut lite känslor som ja inte vågat... Elle vågat har ja väl, men inte vågat ta reda på motsvaret!

Och denna gången gick de bättre haha

Vågade inte göra de muntligt haha Egentligen va de inte meningen att ja skulle göra detta heller.. Skulle bara skriva ett av mina vanliga fjant medelande me massa ♥ haha
Sen öppna sig bara hjärtat och ja skrev en massa....
Ni som verkligen känner mig vet ju... att detta me känslor och hålla inne de... Inte är min grejj haha

Men svaret ja fick va....
Du är söt du Therese ♥

Så kan ja lägga mig lite lättare känns de som.... Mådde inte dåligt över de innan man... Har ändå tryckt lite på mitt ♥
Eftersom ja inte orkar bli sårad igen!
Men vågar man inget....
Så vinner man inget :)

Nu ska ja ta natten....
och förbereda mig för min tattoo session tomorrow haha
Hoppas verkligen de blir av :)
J tycker dock inte om de.....
Men som sagt... Vad andra tycker om de.... de ****** ja i haha Nästan iaf, man kan kanske säga såhär....

 Jag skiter inte i de, men ja göra fortfarande som ja vill :)

Nu skriker kudden efter mig!

Puss på er




Kommentarer
Postat av: Tina

hoppas på en bild på tattoon!! :)

2010-10-19 @ 19:22:53
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0