Onsda kväll

och ja har haft dejt me älskade C!! Fick min goddie bag.... Herre guuu va gla ja blev haha kunde inte sluta le!

Fick en påse från VICTORIA SECRET som ja fick lite smått o gott i...... ♥



Va även ett par leopard hipsters, läppglans och ögonskugga från ID, SÖT liten hjärte burk me mintpastiller, sanitizing som lukta underbart gott (internt från resan haha) pch kinderägg haha (också internt)

Vi satt o tjata över kaffe i några timmar. Kom fram till att vi ses alldeles för lite nu för tiden :( Men ska ändra på de ♥ Älskar den tjejen av hela mitt ♥ Har bara kännt henne i 2 år... Men äkta vänner är va vi är :)
Önskar att mina älsklingar hemma får träffa henne snart :)

Har inte hunnit göra så mkt mer.....
Mer än att prata me J ;)

Nu är Tylösand på i bakgrunden.... Inge höjdare men... haha lik förbannat är de på nästan varje onsdag haha
Men kom på att Paradise reprisen går nu... Ska kolla de istället! (som om de är bättre hahaha)

Ska göra min kemiska peeling idag igen.
Måste lägga mig tidigt också.... Ska dock inte gå upp lika tidigt imorn eftersom de blir lite längre nätter dom kommande dagarna.......

Nu... ska ja fixa fejjan tror ja bestämt!

Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0