Skulle nog vilja....

påstå att ja är lyckligare än NÅGONSIN just nu!
Känns som någon där uppe fixat till de åt mig en del... och mkt av de som tryckt mig är som bortblåst!! Känns lovely haha

Dagen har rullat på.....
Färgat håret, men ingen förlängnign idag utan de blir nästa vecka. Har en lite varmare ton i håret nu tror ja. Men känns skit bra!
Gick till banken ca 10 min efter att ja hade fixat de....
Hon i kassan:
-Va fin du är i håret! Jätte fin färg på dig!

Sen kom ja 1½ meter utanför banken, går de förbi 2 killar varav en vänder sig om till mig:
-Hej vackra kvinna!

Hahaha ja tror färgen även blev godkänd av andra!
Minns ni mitt inlägg om att man ska säga positvia saker om andra??
Mmmmm här kom ytterligare bevis på att om man ger så får man oftast tillbaka på nått sätt :)

Har haft mys här hemma med C♥rro, bjutt på scones me marmelad och creamchees alá våra gamla fikor på Espresso house i ♥ gbg. Blev en del sånna där haha Dock drack vi ingen chailatte ikväll. Får bli nästa gång!
Har pratat massa, som vanligt :)
Hon gav mig även ett super gullit kort på lilla Appi som ja är "reserv gudmor" till. Såååå söt o lik Fia på de kortet!!

"fynda" en jacka idag!!!!!



Kosta ord. 1000:- men om man va medlem på stadium kosta den nu 799:- + att ja hade ett presentkort på 500:- sååå.... ynka 299:- betala ja för min DUNjacka.
Vela lite om ja skulle ta en svart... Men killen i kassan va gullig o hjälpte mig genom att säga att denna färg va klockren på mig.
Bra att få ett rakt svar (även om ja inte hade frågat vilken ja passa bäst i haha). Eftersom ja är vele majja själv haha

Gjorde även andra hjälpen på mina firrar idag direkt när ja kom hem! (första hjälpen är att mata dom)
Jag städade! Hade tänkt att göra de idag, men kanske inte DIREKT när ja kom hem haha
Måste blivit nått tokigt me vattnet elle så är de växten som är på G att säga bye bye... För de STANK när ja kom innanför dörra....
Sen låg SALLE uppe vid ytan.... Jag fick nästan knacka sönder skålen för att han skulle röra sig!
Jag fick panik och kasta av mig allt och börja städa haha

Och nu..... pigga som attan :)

Men de är inte ja.....

såå.... so long my friends ♥

Kommentarer
Postat av: Tina

underbart att höra att du är lycklig vännen min! <3

2010-10-26 @ 19:01:36
URL: http://tinaodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0