Snön

ligger på både backe å tak denna morron!
Jag har sovit piss dåligt......De är både varm o kallt på en gång....

MEN........

Jag är glad som tusan ändå!!!
För idag ärä FREDAG o då kommer min ♥ :)

Tvätten är i maskinen och första kaffe koppen är i kroppen!!!

Har drömt massa inatt igen.... Appi o ja va i kina hahaha

Kollar nu på underbara The Voice..... Mys morron dä!!!
Erik Saade är me nu, söt pojke :)

Denna dag kommer gå fort hoppas ja! 

Borde egentligen gå runt o städa.... Men de är mycket man borde här i livet!
Ska skriva lite på kompendiet istället :)

Kanske fylla på koppen??

Nu ska ja iaf kolla vidare på tvn innan de blir ner i tvätten igen!

Ha en lika underbar dag som jag tänkte ha!!!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0