Tack o hej

sa min ♥ Iphone idag......
Så de blir in på sjukan i helgen för han :,(

Men ja spiller inga tårar för de.....
För imorn kommer min J!!!!!!!!!!!
ÅÅÅhhh så ja längtar!!!!!

Är i stort sett klar me mitt jobb arbete också... Lite finlir kvar.....
Är så trött att ja spyr snart!
Ska upp o tvätta imorn me.....
Måttligt pigg på de haha
Men så är de!

Måste dela me mig ave en låt Monica visa mig idag



Jag ÄLSKAR den!!! Har nog lyssnat på den 29167826534875236752 gånger ikväll tror ja haha
Får nån konstig gamal kärleks känsla i kroppen av den??? haha mmmm så kan de va! Bra mår ja när ja lyssnar på den iaf!

Nu ska ja lägga mig och läsa....
Ladda kaffet inför morronen... Så de bara är att sätta på den när ja vaknar.....

Här ser ni mitt nya tillskott i jobbsvängen btw :)

www.pinklabel.me

Är INTE nöjd av valet på fotot över mig men..... That´s life haha

Hoppas ni mår lika bra i ♥ som Tessan gör!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0