Första Period

har nu spelats, 0-0...

Så vi fåla se hur denna match slutar, kan ju bli GULD hemma på torsdag om de vill sig väl :)

Idag har det vart butik och jag "slängde" in en stammis på lite brynfärg bara.

Såhär har jag sett ut idag, kom på imorse att ni inte sett min brillor från sin rätta sida





har hört att killar avskyr denna typ av glasögon haha Men vad tycker ni flickor?? ;) Har en slags hatkärlek till dom, ibland kan jag tycka dom är hur fula som helst... för att ni nästa sekund älska dom haha

På jobbet idag så har jag försökt att installera ett trådlöst bredband.. de har gått sådär, nått tok är det!
Andra killen (elle om de va första) jag prata med, fråga jag---->

-När jag va liten och tv-spelet inte funka så bruka jag hoppa elle banka på de... det är precis de jag känner för att göra med modemet nu!!! Funkar det tror du??

Vad tror ni att jag fick för svar?? hehe
Tydligen så hade tekninken kommit längre idag haha

Nepp, nu börjar matchen strax!


PussPuss

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag tycker dom e fula faktiskt, haha. Men du är alltid söt! ;)

2011-04-13 @ 22:11:27
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Tessan

hahahaha tur att du tyckte ja va söt iaf ;)

2011-04-14 @ 20:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0