Har äntligen gjort

nått som jag velat prova i flera år!! Men inte vågat pga resultatet kan skifta så!!!

Men nu finns de Teoysal i mina läppar :)
Dock väldigt lite, vet inte hur mkt det kommer synas... kanske för lite haha men samtidigt så vill ja ju inte att de ska synas heller om ni fattar??

Här är mina läppar hemma igår (har mask i fejjan om den ser flötig ut haha)



sen har vi med bedövning



kändes jätte skumt att va bedövad haha fick lite på tungan i slutet också hahaha

direkt efter



och til slut... när ja kom hem ca 45min 1 timme efter



den direkt efter bilden skäms ja för haha ser ut som ja har en stor grisnäsa med störste borrera hahahaha
Men bjur ändå på den ;)

Den här sista bilden är ju såklart inte slutresultatet. Kommer vara svullen ett tag, Åsa, hon som gör de, gjorde sina för ca3 veckor sen och är NU nöjd med sina :)

Men de känns jätte bra!
Är lite öm åså,men annars kananon! Det kändes ju, men ja jagade upp mig själv i ONÖDAN haha så hade jagvart lite lugnare så hade de vart ännu mindre smärta!
en... 3-4 av 10 kan man säga :) Alltså, lätt värt!
Delade upp 1mml på både över och under, mestadels i övre.

Nu sitter jag och varvar ner, har pratat konstant i telen i typ 2 timmar haha
Betalat räkningar o sånt där "skoj".

Nu ska ja tvätta fejjan och inte så mkt mer! Se hur de går att borsta med en elektrisk tandborste haha

Fick ett jätte trevligt jobbsamtal idag, möte på måndagkväll som de ser ut nu :)

Nepp... ska ordna lite nu innan bedtime!

Puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0