Har

inte haft ork att skriva på ett tag. Mycket av mycket haha

Men ikväll har jag lust :)

Har vart hemma nån timme, efter en helg med bara vila och mys med mina ♥

Kom fram fredag ganska tidigt, blev inte många knop sen... Va så himla skön känsla att veta att man inte behövde göra någonting!!!!
Skulle ju vart på båten, men de blev inställt i sista sek eftersom de va för lite anmälda... Lite surt, men så blev de!
De gjorde ju att jag kunde åka till min hjälte ;)

Fick även myyyyysa med min prinsessa



det bjöds på pusskalas utan dess like haha En underbarare unge finns inte!!!!! Tror hon brås lite på sin gudmor, jag pussades nämligen också väldigt väldigt mkt som liten haha
Gillar iof att pussas även nu ;)

Va hemma hos mor o far och hälsade på ♥

Sen har vi min



han får mig att inse mina sidor, får mig att vilja bli... vet inte hur jag ska förklara de haha Men... han får mig att inse saker om mig själv som jag inte själv inser!
Vi är så himla olika haha Men kärleken mellan oss är stor och den växer! som sagt... vem har sagt att olika är dåligt?? ♥

Tack för att du förgyller mitt liv och älskar mig för den jag är!!! Jag älskar dig för den du är :)

Är väldigt trött nu (och glad), trots all sömn och vila från helgen...

Nästa vecka bjuds på massa jobb och spännande saker :) Så ladda batterierna för den!

Massa kärlek från mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0