Känns som någon stampat

sönder mitt huvud!!! Herregud vad ont jag har, helt sjukt!
Så jag är inte jätte pepp på att jobba sen... Men de ska bli kul ändå, va typ 3 veckor sen sist tror jag!

Har vart uppe lite tidigare idag och fixat mig lite på jobbet :)
Sen har de vart en dag med roliga behandlingar! Men dagen har fasen kännts ganska lång!? Undrar om kvällen/natten kommer bli likadan...
Kommer bli kul iaf, stolt värmlänning hehe Är både Hv:are och Lhc och Dif fans bland vakterna hehe

Prata nyss med min bror, han va på torget förut... 10 000 pers!!! Lite avis... ;)
När folket fira Hv förra året vade pissregn här! SÅ de va tur för kd att de inte va de!

När jag kom hem så gick jag och hämt mitt paket :)



mitt andra diplom från skolan!!! Man fick ju välja om man ville gå upp i den internationella examen och det gjorde jag såklart :)
Gott att ha de hemma!

Nu ska jag dricka lite mer kaffe och äta hallon innan pass nummer 2!

Imornbitti blir de en sväng på jobbet innan bussen till guldstaden! Fixa naglarna :)
Det är btw en guldstad utan dess like! Eftersom min kille och hans Crusaders vann guld i höstas!!

Ha nu en mysig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0