Nu är det mörkt

ute, alltså har det gått några timmar till på dygnet ;)

FBK vann med 5-3 och det va underbart gött! Våra egna små norrbaggar visade vart skåpet ska stå!

Sen va de promme med kära Carro :)
Munkan blev de, skräll?? haha nope!

Sen gick jag direkt till VIP och



fixa mys till mig själv!

Har nyss kollat Inception, som jag längtat till att se denna film! Ingen har dock velat se den med mig eftersom dom redan sett den...
Men nu har jag äntligen sett den! Fasen vad jag tyckte den va bra!! Jag kände på mig att jag skulle gilla den :)

Den va så bra att jag inte ens är sugen på att se den andra haha Är nöjd kan man väl säga!

Får se om det blir ikväll elle imon! Hahahahahaha där kom lite småländska ut ur hjärnan!
Får en del klagomål på att jag skriver som jag tänker...
Det är inte okunskap utan lathet brukar jag säga. En del blir ännu mer irriterade då... Men då behöver dom inte läsa det jag skriver ;)

Måste baka om imorn... Kan fasen inte bju på det jag baka idag haha
Inget "riktigt" fika som man bjuder icke LCH lovers på!

På tal om LCH, ja fuskar lite idag som ni ser ;)
Men de är jag värd, på nått vänster inbillar jag mig haha
Som akutgrej ska jag köpa deras favvoglass också haha Måste ha en backup plan!!

Längtar efter min älskling... Vill burra in mig i hans famn och klämma på hans muskler haha
Snart sååå :) Kommer dock inte få träffa han så mkt då... Men lite iaf!
Han är så fin min HoneyBunny!!
Blir helt varm i hjärtat när hans glada stämma når mina öron... Kärlek tror jag de kallas haha

Nepp...
Nu tror jag ändå att de blir film nr 2!!

Måste dela med mig av en så himla fjantig grej/tanke jag kör med denna helg här hemma...
Nu när jag är ledig och hemma... inga måsten, inga riktiga måsten iaf hehe
Så kör jag som på gamla goda tiden...
Är uppe fast jag egentligen är jätte trött, går och plockar med allt lite på om på istället för att göra allt på en gång mm
Alltså allt man gjorde när man va liten, bara för att man va ledig dagen efter!
Eller de kanske bara var jag som gjorde sånt ;)
Kanske ska sammanfatta det med tankesättet----> Jag tart sen haha

Hoppas eran lördag vart lika lugn och skön som min

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0