Onsdag

är mitt i veckan dagen! Nu för tiden har jag en tendens till att tänka att det är torsdag istället!?
Blir ganska jobbigt ibland haha FÖr jag säger hela tiden, imorn är de fredag redan! Är på väg ett ex antal ggr per dag att önska mina kunder en trevlig helg mm haha
Men hinner som tur är stoppa munnen i sista sek ;)

Men snart kan jag säga det!
Skulle fixat mina naglar imornbitti, men de är hennes lediga dag... Så förut messa jag henne och fråga om hon ville ta de fre kväll elle lör morgon, så vi kör lör morgon istället. Klar lagom till bussen går :)
Vet dock att jag kommer svära högt åt mig själv där på morgonen haha eftersom jag jobbar dubbelt fredag, men gott för henne imorn :)

Va hem och vände (bokstavligt talat) efter jobbet för att byta om för core. Fann en avi om ett paket jag ska hämta imorn??
Ingen aning om vad det är, men är det tandblekningen... Så vet jag en tjej som kommer bli GALEN!!!
Det va nämligen det som av i förra paketet jag inte hade en aning om va de var... Men vi får se!

Imorn är de final i hög grad! Är så jäkla nervös redan... Vill inte ens tänka på hur jag kommer vara imorn kl.19!!!
Herregud haha

Nu ska jag... göra nått annat ;)

Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0