Så himla

härlig dag!!!
Solen har strålat som aldrig förr! Möblerna har åkt ut på jobbet, ett fint våretecken :)

Haft full rulle från minut ett på jobbet. Sen byttes de direkt om för en sväng runt munkan!
Få se om Miss C ringer och kanske får ut mig på ett varv till.

Annars blir de disk, matlagning och... soffhäng som gäller resten av kvällen. Ska tidigare till jobbet och fixa M:s fötter.

Har inte hänt spec mkt mer tror jag!

Fick ett mms med jordgubbar och grädde förut, som skulle ätas i solen... Om man tar bort grädden, så blev jag en aning avis :) Hade så himla gärna njutit tillsammans med min älskling i solen och munnen full av jordgubbar ♥

Nån som vet hur rosor ska skötas?
Dom mår sådär hehe
Får nog kolla upp detta snarast om jag vill behålla dom och det kan jag lova att jag vill!

Om jag har nått vettigare att dela med mig senare... så gör jag de :)

Puss på er och hoppas solen skiner på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0