Vår

= Hockey för hela slanten!!!!
Sitter nu o kollar på Björn&co som leder med 1-0 mot tyskarna. Björn gjorde en snygg ass må jag säga :)
Väntar på hans mål nu bara ;)
Då ska han få en extra kaka på söndag om dom kommer hit haha

Dagen har gått i ett, fixade Monica på lunchen och mini fix på mina naglar, så ingen luft på lunchen heller. Men de är myys :)
Sen bar det av till gymmet, först bandet innan Core.
Tänka sig...
ÄNTLIGEN har vi fått sånna dära cyklar jag frågade om min allra första dag på gymmet. Sån med skärm och strybart styre. Man kan välja olika banor att cykla, I♥!!!!!!!!!!
Kändes som de va huuuur läääängesen som helst jag va där, är iof en vecka och en dag... Men känns som en månad minst haha Lite konstigt! Men av olika andledningar har promenader vart bättre för mig!
Även denna vecka blir i prommes tacken, men pga hockeyn denna gång :)

Fick btw svar direkt på mejlet igår :) :) Och det blev genast ännu MER intressant!!!
Håll tummarna för mig!

Hoppas eran dag också vart fin ♥

Avslutar med den första låten jag lärde mig att sjunga, i min rosa bandspelare spelades den mer än flitigt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0