Veckans första dag

har faktist sprungit förbi! Den har gått jätte fort för en gångs skull :)

Efter jobet va det bara hem för ombyte, sen sick sackade jag mig igenom Munksjön. Så himla mycket folk som går där så fort solen visar sig!
En riktigt fin vårdag har det varit idag, som jag och C njöt av med en kaffe på Wayne´s uteservering på lunchen. Så skönt med luft, speciellt eftsom mitt behandlingsrum är i en källare och jag inte ser mkt av solen under dagen.

Har fått i mig kvällsmat och nu ska jag plocka lite här hemma innan de blir dusch!

Fick bekräftat idag att jag ska iväg till Västerås på jobb i helgen. Med
  
det är en mindre SHR mässa med bla föreläsningar och trevligheter. Ska vara med och promota våra produkter. Ska bli så himla kul!!!!
Så hoppas nu på att allt blir som planerat :)

Nepp, nu ska de bli minispa med peeling, mask, inpackning mm
Det är ju måndag ;)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0