Är så jävla slut

efter dagens spinnig... Mår skit om jag ska va ärlig! Va fan nära att ja spydde under vägen hem... Är så trött att jag är förbannad!
Ont i skallen fick ja också! Sen tänkte jag damsuga när jag kom hem... Men den låter ju som ett jävla jetplan! Så ja kunde bara ta köket och hall nr1!

Men en sak som va jäklit bra gjort av mig va omeletten jag nyss tryckte!!
Hitta sesam frön inne i skåpet... Fasen va gött!!! Och körvel och oooooost!  o grädde hehe
Guuu va gött!!!!
Behöver inte ens salta!
Prooova ;)
Lite soltorkad osötad mango efter de och jag är nästan nöjd haha Blir nog aldrig helt nöjd sååå....

Dagen har gått både fort och sakta!

Men nu längtar jag till jag är duschad och ligger i sängen! Ska inte ens sätta på tvn! Bara somna och vakna! Ska upp o tvätta förstår ni :)

Guuuud va jag längtar till min älskling kommer!!!
Har kollat massa massa massa recept på mat vi kan göra i helgen :)

Neeee....
Nu ska jag tvätta höll jag på att skriva... Elle aaa jag gjorde ju de, men ni fattar haha
Är sååååå trött och slutkörd!!!

Hääääpåååårääää

O du!
Ni vet väl att ordet LECKERSTÖGA kommer ursprungligen från Värmland??
Fick jag lära mig idag hehe

Köösssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0