Bäbisar??

gick nyss förbi mina firrar... Va tvungen att stanna till!
Guuud, är du på tjocken Salle??
Sami! Vad har du gjort??

Elle... Så är det jag som är lite för givmild med maten haha
Kanske sätta dom på diet??
Näääeee just de! Är så trött på allt vad diet heter, så mina firrar ska inte heller göra de haha
Skulle vara jätte kul med små liv!

Vart är jag i dagen då?

Jag är ungefär...

Har huvvevärk... Så som de känns nu blir de inte att umgås med någon!
Enbart mig själv! Köpa lite gött och kanske hyra några filmer??
Ahh banne mig!
Nu bestämde jag mig för de!
Jag är inte den största shlagerbruden om man säger så... Kollar enbart om andra vill se de. Tycker det är så himla utdraget och nästan drygt!!!!
Dessutom vinner ju altid fel låt haha

Så eftersom jag (som de ser ut nu) kommer spendera kvällen sj, så blir de ittna mä dä!

Mitt "pappersarbete" går framåt... Bara massa bankpapper som ska in i pärmen!
Ska skala klart räkorna så fort dom tinat, började förut men massa massa massa is gjorde att de fick vänta en stund.

Testa blekgrejen till tänderna förut!
First time!
Kan säga... Jag hade nog lite för mkt medel i haha
Hmmm de nästan brände i halsen, så till slut ville jag inte svälja... Vilket gjorde att de blev en ansamling saliv i käften haha
Så efter 10 min gav jag upp! Man skulle iof hade 10-20 min, beroende på hur känsliga tänder man har.

1-2 ggr/dag ska man lägga det. Så de får bli en omgång till lite senare! Med lite mindre klet hehe

Har kollat lite på make-up grejer (inspiration,tips,produkter) på nätet...
Min längtan efter kära Dior kommer ganska snart då

Älskar ju när man får de där lilla extra!
Visst, dom är ganska dyra... Men känslan är oslagbar!
Det är en såndär unna sig ibland grej.
Just denna darling är inte i mina ägor! Men skulle nästan döda för den. Den finns nog dock inte kvar på marknaden, då dessa är limited editions.

Men denna palett


Har gjort mig lycklig en stund! Finns allt :)

Guud, jag blir som ett litet barn på jul när jag kikar..


Denna va inte längesen jag suktade på...


Deras dofter har också gått hem ett ex antal ggr


Detta är min ägo, dock är den väldigt sliten haha Väl andvänd kan man också kalla de! Men gillar att den är lite maskulin! Läppglanset har dock varit slut i år o dar haha Men fyller på lite med färgen för kvällen bär jag går ut!
 

Näää... nu får jag sluta... För min egen skull om inte annat hahaha
Blir ju ännu sjukare av detta!
Men jag måste bara visa ett armand....


Ahhh....

Nu ska jag gå och handla lite... Sopsäckar står på listan...Rensas ska de!!!
Ska skänka bort hur mkt som helst!

See ya later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0