va man "korthårig" igen.
Både skönt och hemskt!
Väldigt skönt med lent och fint hår... Men fruktansvärt med att längden är borta... Går fram o tillbaka... Men jag ska försöka vänja mig och spara ut mitt egna!
Ska köpa tabletter får håret tänkte ja!

Igår va de spinning på schemat efter jobbet.
Hann hem o byta om emellan, skänt att inte konka på den tunga bagen varje dag! Inte bra för nacke o rygg!
Gjorde energiebollar när jag kom hem


Dessa innehåller inget rent socker eller något sådant. Riktigt goda om man inte är ute efter riktiga negerbollar såklart!

Ska göra nya idag med spirulina i. Spännande :)

Idag va de nytt corepass, hur bra som helst va de. Mer rygg och de behöver jag! Sen även magdödning på slutet. Kommer också bara bli bättre nästa gång eftersom de tar några gånger att komma in i nya pass.

Sitter och kollar EFTERLYST och blir galen på alla jävla idioter det finns i detta land!!!!!!
Mycket vapen är de tycker ja... fega jävlar!
Och allt oprvocerat våld...
Herregud...

Har bokat biljett till gbg nästa helg...
Späääännande :)

Nu ska ja fixa lite och göra nya energibollar :)

Puss o natti

♥Min kille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0