Färg in the head

igen....
De gick sådär sist tydligen haha
Missa en del där bak, va så fokus på botten så ja fick inte med hela "baken".
Så S sa idag, fixar du de inte nu... Så får du inte göra de hemma igen haha

Boka in en tid nästa vecka, för klipp också. Ska få en axel lång frisyr, så de slitna blir väck.
Sen ska de SPARAS :)

Har hunnit med en kaffe med älskade Carro och en timme BodyPump. Kommer va död imorn haha
Men eftersom de är andra gången bara så va de lite svårt med vilka vikter man skulle ta.
Så nästa gång kan jag lägga på mer i vissa övningar.

Dagen har gått fort, massa olika behandlingar. De gillas! Det är de även imorn har jag för mig.

Hade tänkt att göra nya energi bollar idag, men gör de i helgen tror jag...
Spirulina bollarna va helt ok, inte jätte goda men... hehe Men de är ju bra för mig!

Sitter och kollar på Svensk Maffia...
Det är sjukt mycket cigg som smugglas in i detta land tydligen... Galet mkt alltså, tror de va över 50 MILJONER fatta... 50 MILJONER!!!!!
Helt galet!
Vissa saker man hör i dom här programmen... Blir man riktigt riktigt mörkrädd av. Kan inte fatta att det är mitt land detta händer i!
Det värsta är väl att det inte kommer bli bättre...

Nu är det snart bara en dag kvar till mina flickor kommer!!!
Och imorn ska jag jobba dubbelt, så dagen och kvällen kommer gå fort hoppas jag!

Nu ska jag kolla klart detta, diska ochsen en välbehövlig dusch och blåsning av håret innan bedtime.

Sakner mina vänner jag inte sett på länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0