God Mogron



Tänkte bjuu på dena underbart braia låt såhär på onsdasmöran ;)

Älskar Pink, har alltid gjort och kommer alltid att göra! Förtränger fortfarande att jag haft chansen att kunna se henne 2 ggr men inte kunnat!

Sitter med kaffekopp nummer uno brevid mig... Första maskinerna är i nere i tvätten och de kommer bara bli 2 till :)
Mina nya sängkläder :)
Som TUR va så var Sandra med när jag handla dom hahahaha
Annars hade jag kommit hem med späljsängs kläder.....
Då hade jag varit väldigt lessen!!! För dom är sååååå fina!!! :)

Har sovit dåligt inatt! vaknat pga av kissnödighet först... Sen 2 ggr till... Men blivit lika glad alla ggr när jag kollat klockan :)
Sen va de dock dags för tvätten vid 7.

Nu håller jag på att göra lite mat... Ska snart ner...
Sen fixa mig inför dagen :)
Kan inte bestämma mig om jag ska hinna hem innan träningen... Elle ta med mig kläder??
Har lite mer än en halv timme på mig... Men orkar iof inte stressa som igår, då hade jag till o me massa mer tid! Nepp... Får bli en massage innan :)

Ska ju testa nytt pass idag!!! Längtar som tusan! Indoor walking! Typ spinning fast på crosstrainer maskiner, ska köra ett core pass innan de också. Ska bli en lovely kväll ♥

Nu står tempen här ute på 13... Hoppas den hinner sjunka litte till!!!

Ha en fin dag!!!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0