Har varit

vaken som vanligt sedan halv 9...
Grannen har ju som det verkar nått favvo program på radion den tiden.
Dock behövde jag INTE gå upp.

För denna helgen är jag bara hemma i min älskade vrå!
Känns så skönt att bara få va...

Har faktist dragit igång ett projekt som inte var en dag för tidigt!
Nämligen att rensa bland alla papper o räkningar...
Minns inte när jag gjorde de... Måste tyvärr kanske erkänna att de va 2 år sen! har bara blivit att jag lagt dom i viktiga lådan och "tar de sen".

Och idag kom "sen".

Har blivit mycket bättre på att ta tag i saker! Mår så himla mycket bättre! Den där stressen som kan komma av alla måsten man borde göra är inge trevlig!

Men idag har jag inga måsten alls, utan gör de jag vill o orkar. Mår bättre men inte helt återställd!
Gör allt i min takt :)

Men såhär ser mitt köksbord ut just nu



Har en del till att ta reda på! Men tycker inte ens att de är jobbigt :)

Idag kommer delar av familjen från Sweiche (hur fan stavas de??haha) hem.
En liten överaskning är fixad till dom, hoppas dom blir glada :)
B ska ju va med o spela LG hockey games, men han kommer imorn o stannar typ över natten som jag fattat de.

Annars händer inget spec idag tror ja... Vissa är på sånt grymt fest humör... Dock inte jag, men ska vara med och umgås iaf :)

Nee...
Nu ska jag fortsätta "röjja"

Puss för en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0