Here we go again

känner för förändring!!!
Fick nyss ett infall i hjärnan...
Ska jag verkligen byta ut mitt hår?
Elle ska ja ta ut de och göra de lite mörkare?? Mörkare ska de nog bli ändå... Men ska jag sätta i nytt hår?
Vi har planerat att byta ut de i mars... Men jag tycker att de ser slaskigt ut nu, iaf när ja inte fixat de! Ochjag känner att en del är på G bort...


Bye bye long hair??

mmm får ta mig ett snack med S. Vet iof vad hon kommer säga tror ja...
Att vi ska ta ut de så jag får känna hur de känns, vill ja sätta i igen så fixar vi de!
Men då tänker ja... Vill jag sätta i de igen, vill ja ju göra direkt! Vill inte ha långt ena dagen, sen kort o sen långt igen.

Men vi får se... får suga på den en stund!

Ska snart gå över gatan på mat. Har vart i valet o kvalet om ja orkar...
Men som de känns nu så kan jag lika gärna få lite sällskap o vila där!
Hos kära Monkan, kanske lille Kev är där :) Martina ska också komma, sen tror de ja de räcker haha
Tror att antingen så kommer ja bli lite piggare elle tvärtom. Blir de tvärtom är de bara att gå hem, tar ju 2 min bara!

Nu ska ja ta ett steg iaf... sätta mig upp i soffan!

Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0