Home and sick

har kännt mig lite sådär i över en vecka. Men ändå helt ok. Mestadels huvvevärk.
Men igår... hej å hå!
Så ja gick hem istället för att ta lunch...
Och hemma är jag även idag!

Sorry för den dåliga updaten...
Har gjort de där vanliga... Jobbat o tränat haha
Har även vaxat mig, kära C hjälpte mig!
Jag har hjäpt vänner att flytta...
Sen har de inte vart så mycket mer. Jag rensade dock bort lite kläder och fann gamla godingar!



Denna är säkert.... 5 år! Men har nog inte nadvänt den sen dess heller, men har ändå hängt med efter alla rensningar.
Hade en plan på att ha den i helgen, då fest va inplanerat.
Fast med svart bh och antingen svart kjol elle tajts/byxor.
Men som jag mår nu.... NejNejNej!!! Men de är ett tag till imorn hehe

Det gjorde onmt i hjärtat... Men jag slängde ett underbart fint linne... Som jag köpte enbart för att de va såååå fint! Har aldrig kunna ha de pga att de är för litet vid brösten. Får typ 6 bröst i det haha
Så nu tänkte ja... passar de inte nu... så kommer de aldrig att passa!!!
Så.... Bye bye!
Enda gången i mitt liv jag tyckt att mina bröst är för stora haha
Vanligtvis så är de ju sillisar som står på önskelistan haha

Det va grymt gott att få ordning i kaos garderoben! Hitta massa träningskläder också, alltid välkommet!
Nu är de bara byrån och klädkammaren som ska få sig en omgång! Men de får bli ett senare projekt!
Kanske nästa gång jag är irriterad?? Är fasen hur bra som helst haha
Va lite irriterad när jag rensa den nu!
Då uppstår ingen "kanske" hög, då är de mer...
"Dig har jag inte haft på 3 år, dra åt helvete!!"
"Fan va ful du är, hej då!!"
haha testa ;)




Så här tomt va de 2 min innan core passet började. 
Sen va de mer än fullt! Önskar ni fick se hur fresch Sportlife är! Dom ska bygga ut de också, de behövs kan jag lova! 
Ska försöka smyg ta lite mer bilder så ni får se haha 

Har nyss skickat i väg ett jobb mejl... Låter fint för framtiden! 
Och skönt att ta tag i de såhär tidigt! Så man inte står de i sommar/höst utan jobb... Min mardröm!!!! 

Nu är min hjärna färdig efter datan känner ja...
Vila vila vila...
Kanske hör av mig sen ;)

Hoppas ni mår bättre än mig

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Tina

krya på dig!

2011-02-04 @ 16:30:11
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Tessan

Tack vännen!

2011-02-04 @ 16:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0