Idag fick

jag iaf ett kort :)
Från farmor o farfar! MÅSTE ta mig tid att åka till dom snart... Är så dålig på att ta mig tid till sånt, vilket man kommer ångra en dag...

inväntar en bok också som min älskling har skickat. Den han fick av mig i julklapp, Svensk Maffia. Ska bli kul o läsa!
Tror dock att det är en bok som kan göra mig både lite arg men samtidigt rädd...
Vi får se :)

Dagen har gått halv fort idag...
Alla på jobbet har haft en sockerbegärs dag... Så jag har frossat....
Men sen körde jag järnet på spinningen!
Har vart hemma ungefär en timme...

Höll på att ramla av cyklen på vägen hem...
Ibland kan jag hamna i en annan värld... Vilket jag gjorde förut. Lyssnade på musik, men glömde bort det för en sekund...
Höll bokstavligt talat på att ramla av cykeln när en snubbe börja sjunga/skrika i en av låtarna! Haha måste sett lite roligt ut!
Men de bjuuur vi på hehe
Blev även påmind idag, det är inte snällt att cykla på en väldigt trög cykel när man nyss kört slut benen på ett spinningpass...
Men man kommer hem snabbt iaf :)

Imorn kommer min arbetskamrater hit och vi ska laga mat och mysa. Skulle egentligen ha tackat av en tjej som ska flytta. Men hon medela idag att hon inte kunde.
Men vi ska ses iaf :)
Ska bli jätte trevligt ♥

Ska ta ut mina linser... Lägga mig och kolla på Sofias Änglar tror jag. Det håller ju på just nu, men jag va tvungen att fixa lite här hemma...
Har blivit en såndär människa som inte kollar så mkt på tvn längre. Är jätte trevligt tycker jag!

Just nu sitter jag i mitt kök



Så här ser de ut till vänster om mig....



Och till höger.... Igången :)

Japp i fönstret ser ni även min blomma som jag för 90878654675783943087843264 gången ska återuppliva haha Den har verkligen hängt med sen juli! Alla mina blommar jag äger har gjort de! Är stolt haha

Nepp...
Dags att göra sig redo för sängen

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0