Jahaappp

nu är snart denna hjärtedag slut...
Inget spec har hänt, så de gör inget :)
Är ju en äkta romantiker...
Men får hoppas nästa blir bättre!
Gav min chef lite gåvor iaf :)
Kommer ihåg när ja gick i skolan nu senast. En tjej i klassen fick 3 blombud och ett chokladbud...
Är ju som sagt en sann romantiker... Så de fick mig ju att smälta.
Men får nog ta mig i kragen och bli en icke romantiker haha
Har helt ärligt aldrig haft en mysig ♥ dag!

Men det som är tror ja... Är att de flesta killarna tycker att de är löjligt med denna dag....
Men ibland får man strunta i vad man själv tycker!
Nu menar ja inget mot min älskling... Jag ska tydligen få nått på posten imorn :)

Jag fick iaf från 3 och Jönköping El idag hehe alltid något...

Nu ska ja kolla tv elle nått....

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0