KALLT igen

iaf så fryser jag som attans!!!

Sprejja nyss lite TanCan på överkroppen, vill känna mig fresh i helgen! :)
Frös redan innan de...
Sen när jag duschade av fötterna... Va de fruktansvärt nära att jag duscha hela mig igen...
Men då hade ju färgen inte satt sig hehe

Dagen har gått hur fort som helst! Rolig som vanligt :)
Har faktist frukansvärt mkt mer roliga dagar än tråkiga, så därför kan jag skriva som vanligt! Finns ju såklart lite dippar ibland, som med allt här i livet!

Sen bar de snabbt av hemmåt, hann prata med mitt hjärta och diska lite innan de va ombyte och iväg på Pump.
La på mer vikt idag, men kan nog öka på vissa delar... Svårt de där! För man vill ju att de ska ta så mkt som möjligt... Men vill samtidigt inte göra som en del andra... Lägga på för mkt och inte orka göra allt!
Men på ben del 1 kan ja nog mer än vad ja trör och frivändningen kan jag verkligen mkt mer!

Sen va de snabbt som fan hem, käka och duscha innan Svensk Maffia.
Va om en kille som hette Tiam...
Jävla unge kände jag bara!
Hans pappa gjorde allt för att han skulle lämna skitlivet... Men icke...
I somras åkte han dit för väpnat rån och mordförsök... Bra där!
Jag fattar verkligen inte... Kasta bort allt!!!!
Ghhaaaaa!!!! Blir tokig!!!!
"Förstår" lite mer sånna ungdomar vars föräldrar helt och hållet skiter i dom... Dom kan jag "förstå" lite mer att dom hamnar snett...
Men när dom har föräldrar som visar att dom bryr sig och hela kittet....
Neee.... In i fängelset och sen får man bara hoppas dom får lite vett där inne!
Dock är de nog lätt att de går ännu mer åt andra hållet....

Ska strax borsta tänderna innan de bär av mot sängen och boken Svensk Maffia :)
Känner att ögonen börja bli tunga att bära upp!
Drack dock kaffe precis innan passet... Men de gick ganska bra igår sååå...

Längtar till helgen!!!!!
Älskade älskade gbg.... Köpte ingen biljett hem igår... Stannar nog där haha
Neej da... Men vet inte när jag vill åka hem än känner jag... Gör de kanske när jag är där!

Nepp... Nagelolja på nagglera och tandkräm i munna!

Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0